måndag 28 oktober 2013

Det valfria projektet

Att ha fria händer gällande projekt är fullkomligt underbart. Men även lite lätt överväldigande.
Jag hade som vanligt massor av ideer. Men efter missödet med lampan så kände jag att jag måste försöka vara realistisk. Men det gick snart åt pipsvängen....


Jag använde samma ide som till det andra projektet, denna gången använde jag en bok av Jennifer Cruise, Fula Fiskar. Meningen därifrån blev " Ingen behöver något".


Jag är nog långt i från ensam om att köpa saker jag egentligen inte behöver. Min pojkvän som jag delvis bor tillsammans med tycker milt sagt att jag har lite för mycket saker i hemmet...
Jag har till mitt försvar blivit mycket bättre på att inte impuls köpa olika sorters grejer, för jag har insett att jag inte behöver dem. Men... det hindrar mig inte från att vilja ha de där onödiga sakerna.

Jag grubblade över natten om vad jag har i mitt hem som är onödigt, listan blev otäckt lång. Allt garn jag har i min ägo var en väldigt stor del. Men jag valde att lista några av de saker som var de dyrastse köpen. Saker som jag egentligen inte behövde, men som jag ville ha.

Ingen behöver något ( men alla vill ha något).....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar